Правила, що регулюють роботу онлайн магазину «Ритми Життя», який займається роздрібною торгівлею фітопрепаратів та харчових добавок для споживачів і приймає-виконує замовлення через інтернет.

Діяльність магазину здійснюється згідно постанови КМУ від 15.06.2006 р. № 833 «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів», Наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 11.07.2003 №185 «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі продовольчими товарами», Наказу Міністерства економіки України від 19.04.2007 №104 «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами». Вимоги споживача щодо якості, безпеки та обміну товарів задовольняється суб’єктом господарювання згідно Закону «Про захист прав споживача».

Інформація про суб’єкт господарювання (продавця):

  1. Підприємством є ФОП Заєць Н.М., ІПН 2353214148, платник єдиного податку, яка здійснює господарську діяльність в магазині «Ритми Життя».
  2. Споживач, який користується послугами магазину укладає з Продавцем договір публічної оферти.

Вартість товарів:

  1. Ціни на товари можна знайти на сайті «https://imbirshop.com.ua».

Вартість доставки товарів:

  1. Для доставки по Києву, за межі Києва та в інші міста Покупець може скористатися послугами Нової Пошти. Цілісність товару гарантована кур’єрською службою.
  2. Вартість доставки Новою Поштою розраховується згідно з тарифами, з якими можна ознайомитися на офіційному сайті: novaposhta.ua. У випадку, якщо вартість замовлення є нижчою за 2000 грн – вартість доставки залежить від розміру/габаритів упаковки та ваги, та сплачується Споживачем під час отримання товару. Якщо сума замовлення перевищує 2000 грн, тоді доставка сплачується за рахунок Продавця.

Зверніть увагу! Нова Пошта нараховує додаткову пеню за зберігання, у випадку невчасного отримання відправлення. Розмір пені залежить від терміну зберігання, з умовами можна ознайомитися на сайті: novaposhta.ua. Неотримання замовлення і повернення товару за рахунок Продавця вважається порушенням договору-оферти.

Засоби оплати за товар, умови та  терміни доставки:

  1. Оплата готівкою для фізичних осіб
  2. Оплата згідно рахунку для юридичних осіб
  3. Оплата банківською картой (Visa, MasterCard)
  4. Оплата за допомогою сервісу ПАТ «ПриватБанк»

Інформація для Споживача:

Доставка товару Споживачу (покупцю) оформляється квитанцією. Споживач отримує  доставлений товар з розрахунковим документом на повну суму здійсненої операції, що  підтвержує факт покупки товару (видаткова накладна). Для підтверждення отримання такого товару, Споживачу (покупцю) необхідно поставити підпис у товаро-транспортній накладній після отримання замовленого товару.

Час замовлення та доставки товару онлайн магазином:

  • Замовлення в онлайн режимі на сайті відбувається 24/7;
  • Опрацювання замовлення менеджером відбувається з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 19:00 та у суботу-неділю з 11:00 до 17:00. Замовлення, яке надійшло після 16:00 у вихідний або святковий день, буде опрацьоване в наступний робочий день.

Після оформлення замовлення менеджер магазину «Ритми Життя» об’язково зв’яжеться з Вами протягом дня з 10:00 до 19:00 для підтвердження замовлення, узгодження кінцевої вартості та умов доставки.

  • Консультація з менеджером «Ритми Життя», прийом замовлення в телефонному режимі та підтвердження замовлення, яке було зроблено онлайн — з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 19:00.
  • Отримати замовлення самовивозом із магазину за адресою: м. Київ, вулиця Ярославська, 56а, Бізнес-центр «Каньйон, 3 поверх – центр «Ритми Життя» з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 19:00. Самовивіз здійснюєтья лише при завчасному підтвердженні замовлення та узгодження з боку «Ритми Життя».
  • Відправка замовлення кур’єрською службою Нова Пошта відбувається 3 10:00 до 19:00 наступного дня після підтвердження замовлення окрім вихідних та святкових днів.

Правила повернення та обміну товару

  1. Можливе повернення товару лише неналежної якості, наприклад, можна повернути  товар з вичерпаним терміном придатності.
  2. Товар належної якості поверненню не підлягає.
  3. Кожен покупець, який виявив погану якість товару, має право звернутися з  обгрунованою претензією до магазину та вимагати на свій вибір:
  • Замінити товар з вичерпаним терміном придатності на такий самий, але з нормальним терміном придатності.
  • Повернути гроші.

Вказані права на повернення товару передбачені ч. 8 ст. 8  Про захист прав споживача». Згідно загальному правилу гроші за товар мають бути повернені споживачу у день повернення товару.

Згода споживача на обробку персональних даних

Дана угода про конфіденційність розроблена згідно вимог Закону України № 2297 від 01.06.2010р. «Про захист персональних даних» та іших нормативних актів украинського законодавства, що регулюють правові стосунки,пов’язані зі збором, обробкою, зберіганням персональних даних, а також правом громадян на невтручання в особисте життя та правом на самовираження.

Ваші особисті дані будуть використовуватися для обробки ваших замовлень, спрощення вашої роботи із сайтом та для інших цілей, що описані в нашій політиці конфіденційності.

Покупець дає згоду на обробку персональних даних.

Я даю згоду на обробку моїх персональних даних та підтверджую, що ознайомлений (-на) з Угодою Споживача на обробку персональних даних.

Продавець дотримується умов конфіденційності, ознайомитися з якими можна тут.